Brezplačni e-priročnik

Umetnost odnosov v poslu:
med empatijo in odgovornostjo

Kako ustvarjati odnose, ki gradijo zaupanje, namesto napetosti.

V poslovnem svetu pogosto poudarjamo racionalnost, učinkovitost in rezultate – toda tisto,
kar podjetja dejansko poganja naprej (ali pa jih ustavlja), so odnosi med ljudmi. In v središču
teh odnosov so čustva. Znajo sodelavci izražati mnenje brez strahu? Znajo vodje postaviti
meje in obenem ohraniti spoštovanje? Se znamo vživeti v druge, ne da bi ob tem izgubili
lastno avtonomijo?

Ta priročnik raziskuje vlogo čustev na delovnem mestu – od pomena empatije, preko
vsakdanjih čustvenih odzivov, do konkretnih primerov težavnih odnosov, ki jih lahko
srečamo v vsakem timu. Ponuja razumljive uvide in konkretne prijeme za vodje, kadrovike in
vse, ki želijo prispevati k zdravemu, sodelovalnemu in psihološko varnemu okolju.

V priročniku boste našli:

  • jasno razlago, zakaj so čustva pomemben del delovnega okolja in ne “ovira
    profesionalnosti”
  • opis ključne vloge empatije ter razlike med razumevanjem in rešiteljstvom
  • kako čustvena inteligentnost vpliva na vodenje, sodelovanje in motivacijo
  • tri praktične, realne primere iz podjetij z analizo čustvene dinamike in odzivov vodij
  • konkretne predloge ukrepov, kako ravnati v situacijah, ko sodelavec zadržuje znanje,
    zamujanje postaja vzorec ali ko se v ekipi pojavi cinizem in čustvena pasivnost

O avtorju

Igor Ambrožič, univ.dipl.med.kom.

sistemski psihodinamski organizacijski konzultant, predavatelj, coach

“Ta priročnik je nastal iz izkušenj dela z ljudmi – v situacijah, ko niso pomagali KPI-ji, ampak pogovor.
Ko ni bil problem v znanju, temveč v zaupanju. Verjamem, da čustva niso ovira za profesionalnost,
ampak njen temelj. Ljudi vodimo takrat, ko jih znamo začutiti – ne le usmerjati.”

Prenos e-priročnika

Vpišite svoj e-mail spodaj in prejmite priročnik »Umetnost odnosov v poslu: med empatijo in odgovornostjo« avtorja Igorja Ambrožiča v svoj e-poštni nabiralnik – brezplačno.