Brezplačni e-priročnik
Kako ustvarjati odnose, ki gradijo zaupanje, namesto napetosti.
V poslovnem svetu pogosto poudarjamo racionalnost, učinkovitost in rezultate – toda tisto,
kar podjetja dejansko poganja naprej (ali pa jih ustavlja), so odnosi med ljudmi. In v središču
teh odnosov so čustva. Znajo sodelavci izražati mnenje brez strahu? Znajo vodje postaviti
meje in obenem ohraniti spoštovanje? Se znamo vživeti v druge, ne da bi ob tem izgubili
lastno avtonomijo?
Ta priročnik raziskuje vlogo čustev na delovnem mestu – od pomena empatije, preko
vsakdanjih čustvenih odzivov, do konkretnih primerov težavnih odnosov, ki jih lahko
srečamo v vsakem timu. Ponuja razumljive uvide in konkretne prijeme za vodje, kadrovike in
vse, ki želijo prispevati k zdravemu, sodelovalnemu in psihološko varnemu okolju.
sistemski psihodinamski organizacijski konzultant, predavatelj, coach
“Ta priročnik je nastal iz izkušenj dela z ljudmi – v situacijah, ko niso pomagali KPI-ji, ampak pogovor.
Ko ni bil problem v znanju, temveč v zaupanju. Verjamem, da čustva niso ovira za profesionalnost,
ampak njen temelj. Ljudi vodimo takrat, ko jih znamo začutiti – ne le usmerjati.”
Vpišite svoj e-mail spodaj in prejmite priročnik »Umetnost odnosov v poslu: med empatijo in odgovornostjo« avtorja Igorja Ambrožiča v svoj e-poštni nabiralnik – brezplačno.