POMOČ PRI VODENJU:
Kako začeti delati z drugimi in ne namesto njih?

»Že vrsto let sem vodja, rada sem vodja, ženski kolektiv smo in res se dobro razumemo. Kje imam problem? Res si želim ustreči, ustreči vsem in pri raznih nalogah, taka pač sem. Res mi ni težko … res pa je, da imam zadnje čase vse bolj občutek, da sem se zapletla v krog obvez, ki jih je vse več in (pre)dolgih nadur, ki se mnogokrat zavlečejo pozno v noč. Moje sodelavke tako konec delavnika pospravijo mize in uživajo popoldneve v družbi najdražjih, jaz pa ostajam in delam pozno v noč … kako naj prekinem s tem? Kaj naj naredim?«

Se tudi vi najdete v zgornjem primeru, v katerem se vodja čuti, da preveč popušča svojim sodelavkam? Ponujam vam nekaj predlogov, kako lahko presežete nastalo situacijo:

  • Najprej si vzemite čas in preglejte delovne obveznosti vaše ekipe. Ugotovite, ali so naloge enakomerno razporejene ali morda lahko delo razdelite učinkoviteje, drugače. Pri tem ne pozabite nase. Spišite si seznam svojih lastnih delovnih obvez in nalog. Zagotovo boste ugotovili, da lahko kakšno mirno prevzame tudi katera od sodelavk. Tukaj si lahko brezplačno prevzamete obrazec, ki vas bo usmeril v razmislek, katero nalogo lahko predate sodelavki.
  • Bodite jasni glede pričakovanj in postavite meje. Sodelavkam razložite, kakšne so njihove odgovornosti, časovni okvirji, zmožnosti. Pri tem ne pozabite, najprej morate res sami vedeti, kaj želite, da bi to lahko pričakovali od drugih. In postavite meje, ne zgolj drugim tudi sebi! Dokler boste mirno delali nadure, brez da bi postavili jasno strukturo, bo to zgolj na vašo lastno škodo.
  • Naučite se postaviti prioritete in vzpostavitev sistem spremljanja napredka pri delu. Tako boste lahko bolje sledili temu, kako se delo opravi in ali spoštujejo roke. Na ta način se izognete strahu ali bo delo dejansko opravljeno.

Ne pozabite, ni dovolj, da imate smo informacijo, kaj naj naredite, potrebna je proaktivnost! Prvi korak je lahko že, da si snamete OBRAZEC.

Potrebujete podporo? Prijavite se na skupinski poslovni coaching.